среда, 24 февраля 2010 г.

Стартувала нестандартна рекламна кампанія Jameson на Gloss.ua

На початку тижня стартувала нестандартна рекламна кампанія віскі Jameson на Gloss.ua. Розповім про деякі деталі, котрі будуть цікаві у першу чергу Інтернет-рекламістам.
Рекламна кампанія включає:
1. Брендування розділів "Кіно", "Кінофестивалі", "Нічне життя".
2. Брендовані публікації про Ірландію у рамках спецпроекту "Прекрасна Ірландія". Напишемо про пейзажі Ірландії в кіно, 5-ку кращих ірландських фільмів, цікаві факти про фільм P.S. I love you, кращих кіноакторів Ірландії (Гебріел Бірн, Боно, Кілліан Мерфі, Фіону Шоу, Коліна Феррела), про екранізації Джеймса Джойса, а також символи Ірландії в кіно (віскі, святий Патрік, Молі Мелоун, Дублін, ірландські танці).
3. Брендовані відеоплеєри з кінотрейлерами.
4. Баннер-хмарочос на головній сторінці формату 280х700.
5. Інтерактивний конкурс-тест "Дай відповіді на 10 питань - виграй ірландський віскі Jameson 0,7".
****
Нагадаю, що раніше розповідав про серію нестандартних рішень у сфері Інтернет-реклами від команди Fine Web: проекти "Світ ресторанів і Суші" для СушиЯ, Виграй iPod від iLand,   "Класика емоцій" для Nokia, брендування сайту Formula1.ua Shell, промо з sms-ками для караоке-суші-бару Godzilla.
Ми зараз активно експериментуємо з нестандартами в Інтернет-рекламі, намагаємось приносити в Україну кращі світові практики. Дякуємо всім за ідеї, критику, побажання й інші корисні штуки, які допомагають нам в роботі.